úterý 4. března 2014

ŠvP Vápenka - šestý den (vzkazy od dětí)


Ahoj mami,
jak se máš? Já se tu mám dobře, nic mě moc neštve a neprovokuje, jen s klukama se občas pohádám. Svítí nám tu sluníčko a máme hezky. Učitelky pro nás připravily dobrý program a to je asi všechno. S pozdravem,
Maty

Ahoj mami,
včera jsme byli na výletě a bylo to tam fajn. Vyráběli jsme mýdla, pak jsme byli ve městě a koupila jsem si mýdlo do vany. Také jsme si vyráběli provázek ze lnu. Je to tady pěkné, hrajeme různé hry a hledáme Yettiho. Baví mě to.
Janička

 Ahoj mami a tati,
bydlím na pokoji s Janou a Evou a někdy se i hádáme. Ale většinou si hrajeme "ocuvit game". Prosím, řekněte babičce, ať mi pošle dopis. Včera jsme byli na výletě a moc se mi tam líbilo. Vyrobila jsem vám tři překvapení. Stýská se mi.
Zuza

Ahoj všichni,
promiňte, že jsem vám neposílal dopisy, protože by trvalo dlouho, než bych je poslal a navíc stál dopis se známkou 23 korun (což je hodně). Koupil jsem tři dopisy pro tři babičky, jak jste mi napsali v prvním dopisu. Mám se tu dobře, vaří tady výborně, líp než ve škole. Hrajem různé hry a máme tady hru, ve které vedeme (moje družstvo). Děkuju za všechny dopisy a pohledy. Mějte se dobře,
Váš Vašek

Ahoj mami a tati,
chtěl bych vám poslat hodně pusinek a vyřiďte bráchovi, že se na něj moc těším. Pozdravujte babičku Jířu, taky babičku Áju a dědu Fandu. Moc dobře nám tady vaří. Na pokoji jsme dobrá parta, i když někdy máme neshody. Ještě mi pošlete pohled, já taky ještě nějaký pošlu. Vyřiďte bratrancům, že se na ně těším a že jsem dostal jejich fotku. Ahoj,
Vás Filípek

Žádné komentáře:

Okomentovat